Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Viimeistä Taxoa nauttimaan
Tänään lähtee valumaan viimeinen Taxotere. Saas nähdä miltä veriarvot näyttää? Olen ollut toisen tiputuksen jälkeen huomattavasti huonommassa hapessa, kuin ensimmäisestä.Taistelin itseni kanssa kortisonin ottamisesta. Aioin vielä eilen soitella polille ja kysyä, että onko ihan pakko, mutta sitten tulin siihen tulokseen, että taitaa olla pienemmän pahan tie, jos kuitenkin otan ne kortisonit ja niin minä sitten eilen aloitin.
Silmäni ovat edelleen täynnä hiekkaa ja turvoksissa. Naamasta ja mahasta puhumattakaan. Josko tänään saisin jotain perustippoja vahvempaa troppia silmiini. Muu turvotus toivottavasti lähtee kun pääsen eroon kortisonista.
Primperanin tilalle ainakin on pakko saada jotain muuta koska niin viheliäistä huimausta en halua potea mitä ne minulle aiheuttivat. Olen ottanut niitä koko session aikana vain neljä, aina kun on tuntunut siltä, eli en kovin usein. Gaviskonia närästykseen on sitten mennytkin huomattavasti enemmän.
Olen kovasti seurannut Johanna65:n Cef-sekotukseen liittyvien kysymysten vastauksia. Minulla tämä rumba alkaa juuri ennen uutta vuotta.
On tää yhtä ala ja ylämäkeä
Uppe :)
- Viimeistä Taxoa nauttimaanUppe
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanJohanna65
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanulriikka
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanKukkurukuu
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanTerhikki
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanulriikka