Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Syövän pelko
Kälyni sairasti rintasyövän aikanaan ja kertoi, että kun sädehoitdot olivat loppu, hänelle tuli hirveä paniikki, siitä, että enää ei saanut mitään hoitoa. Näin varmasti me useimmat koemme tilanteeen, hoidoissa käyminen tuo turvan, tietää,että jotakin tapahtuu sen eteen, että syöpä ei leviäisi. Me joudumme elämään syövän uusimisen pelon kanssa, mutta eihän me sen anneta nujertaa meitä eikä jäädä asian vangiksi. Kun tästä selvitään niin uusi ovi avautuu meidän elämässä.Näin olen käsittänyt että vuosittain on kontrollit eli siis ensimmäinen on vuoden päästä syövän toteamisesta, onko näin, sanokaa viisaammat?
Minulla on samaa luokkaaa tuo uusiutumisprosentti, anti-estrogeenihoidot tulevat minulle vielä viideksi vuodeksi, kai sekin hoito suojaa syövän uusiutumiselta. Sen olen kuitenkin päättänyt, että niin paljon kuin vain voin, tulen omilla elintavoillani vaikuttamaan siihen, että syöpä pysyy poissa.
- Syövän pelkoJanna61
- Re: Syövän pelkoSini-likka
- Re: Syövän pelkoJanna61
- Re: Syövän pelkotaistelu-62
- Re: Syövän pelkoHöpsis
- Re: Syövän pelkotuike
- Re: Syövän pelkoUntuvikko
- Re: Syövän pelkokesä-09
- Re: Syövän pelkomarkrani
- Re: Syövän pelkokultsikki