Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Syövän pelko

Monilla näytti olevan kontrolleja kolmenkin kuukauden välein. Itelläni loppui sytohoidot lokakuun puolen välin jälkeen. Minulle tehtiin kokopoisto eikä sädehoitoa anneta, ja Tamofen määrättiin 5 vuoden ajaksi. Lääkäri sanoi uusiutumisriskin olevan n. 20 - 30%:n luokkaa, kun kysyin asiasta. En ole ihan varma, että tarkoittiko hän noin niinku yleisellä tasolla vai minun kohdallani.

Minulla on seuraava aika vasta kesäkuussa! Kuulemma tätä hoitosysteemiä ollaan muuttamassa valtakunnallisesti, ja voi olla että se onkin hoitajan aika, eli en pääse välttämättä edes lääkärin vastaanotolle.

Mietityttää se, että miten itse voi mitään löydöksiä tehdä, jos ne ovat vasta soluasteella? Aion käydä ensi vuoden alussa verikokeissa ja olen jo muutaman kerran soittanut oirepolille, vaikka ei mitään ongelmia ole ollutkaan. Kyllä se vähän mieltä rauhoittaa, kuitenkin. Tunnen itseni terveeksi, eikä hormonilääkkeistä ole ollut sivuoireita, ainakaan vielä.
Pidetään lippu korkealla!

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!

tuike | 5.12.2011 klo 17:05:26