Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Syövän pelko
mikäli patologin sanoma pitäisi paikkansa niin sehän vesittäisi koko rintasyövän hoidon!! Takuulla kuoltaisiin nopeammin mikäli näitä leikkaus/lääke/sädehoitoja ei meille annettaisi....luonnolliseti kuolemme kaikki joskus..viimeistään vanhuuteen.Mutta ,syövänpelosta vähäsen.
Minulla on nyt kulunut kaksi vuotta leikkauksesta ..sain myös hoidot kaikilla "herkuilla" ja nyt vielä jäjellä 3v 9kk!!!! Femaria.
vuosikontrolli oli nyt syksyllä,se ahdisti ihan älyttömästi..pelko alkoi hiipimään yhä kovemmin mieleem mitä lähempänä kontrollitutkimukset olivat.Sitten,kaikki oli OK..HELPOTTUNUT JA ONNELLINEN OLO,elämä jatkuu taas.
Täydellä tohinalla suunnittelen työ ym muita asioita ..
Olin myös matkalla,miljoonakaupungin hulinassa en muistanut tätä syöpäasiaa lainkaan!!! siis ihan eka kerta ,että päästin tästä
pirulaisesta täysin irti,aiemmin se on putkahdellut mieleeni tämän tästä.
Elikkä ajan kuluminen saattaa helpottaa..ja asiat jotka vievät ajatukset täysin muihin asioihin.
Tietenkin sama pelko hyökkää kimppuuni taas vuoden kuluttua,luulen niin ,mutta aion yrittää vähän pitää "pelkovapaata" ennen sitä.
tänään oli ensimmäinen lumikeli täällä lounaassa..siis loskaterveisin
Kultsikki
- Syövän pelkoJanna61
- Re: Syövän pelkoSini-likka
- Re: Syövän pelkoJanna61
- Re: Syövän pelkotaistelu-62
- Re: Syövän pelkoHöpsis
- Re: Syövän pelkoJanna61
- Re: Syövän pelkotuike
- Re: Syövän pelkoUntuvikko
- Re: Syövän pelkokesä-09
- Re: Syövän pelkomarkrani