Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Minä pääsin
Hei KevätmieliMinua kovasti kiinnostaa tuo invaasio "juttu",olen nyt täällä vasta siihen törmännyt..mitä mahtaa tarkottaa??..siis näkeekö ne sen siitä kasvaimesta???Ei ole mulle puhuttu mitään..siis ihan uusi termi!!
Ja toi oli hyvä kun kirjotit että "aihetodisteita"....niin että"syytön kunnes toisin todistetaan":)
Näinhän meidän täytyy vaan opetella elämään..eikä koko ajan miettiä että mistä se sitten putkahtaa..
Ja vielä tuosta gradus asiasta...on ollut mullekki kaikkein "kova pala"tuo kolmonen ja vielä järjetön jakautumisluku kasvaimessa.Mutta aina kun yritän purkaa mieltäni lääkärille niin tulee vähän sellanen fiilis että "no mutta sullahan oli kainalo puhdas?!?!)Ihan kun se olis tässä takuu selviämisestä..Tosin onhan se loistava asia mutta silti??
Muistan kun sanoin ennen leikkausta että jos kainalo on puhdas niin mä heitä voltin..mutta enpä ole vieläkään heittäny..(en uskalla)
Hauskaa Juhannusta:)
- Re: Luustokartoitukseen pääsemisestäMeriTuuli
- Re: Luustokartoitukseen pääsemisestäpikkumyy-41
- Re: Luustokartoitukseen pääsemisestäKehäkukka
- Re: Luustokartoitukseen pääsemisestäKesätuuli
- Minä pääsintools
- Re: Minä pääsintella
- Re: Minä pääsinkevätmieli
- Re: Minä pääsinkutri
- Re: Minä pääsinjulia
- Re: Minä pääsintella
- Re: Minä pääsinpikkumyy-41