Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Luustokartoitukseen pääsemisestä

hei julia.
minkä laatuinen syöpä sulla oli ja milloin se ekakerran todettiin? multa on leikattu 2004 rinta, kainalot puhtaat. nyt olin juuri 3 vuotis kontrollissa. mammografia ja verikokeet normaalit. Lääkäri puhui jotain luustoarvosta joka pitäisi olla kans hyvä. Näkeekö verikokeista myös luuston tilanteen. Mulla on selkä vihoitellut vähän väliä, parasta aikaa olen siitä sairaslomalla. Läkäri sanoi, että sairasta rauhassa vaan, koska arvot ovat normaalit, jos pitkään jatkuu niin voi ottaa yhteyttä.
Olen tässä lukenut miten erilaisia tapoja kartoitukseen pääsyssä on. Itse olin siinä silloin kun syöpä todettiin, levinneisyystutkimus, sen jälkeen en ole ollut. Seuraava kontrollikin on vasta kahden vuoden kuluttua, siinäkin tuntuu olevan eroja eri paikoissa. Itsetarkastelua pitää harrastaa,olenkin nimennyt sen uudeksi harrastuksekseni. tuntuu, että jatkuvasti jostain kolottaa, siksi kai mielenkiinto " harrastukseen " säilyy
lilja | 20.6.2007 klo 13:11:01