Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Minä pääsin
Niin... Voihan niitä näkymättämiä syöpäsoluja irrota jo leikkauksenkin aikana kiertelemään verenkiertoon, tai imusuoniston tai verenkierron mukana lähtenyt jo ajat sitten, jos kasvaimessa on ollut invaasiota sellaisiin.Eiköhän se onkologini tarkoittanut nimenomaan, että niitä näkyviä "pesäkkeitä", joita tutkimuksilla kartoitetaan, ei löydy muualta, jos ei imusolmukkeistakaan löytynyt.
Voihan rinnassakin (leikatussa tai "terveessä") olla alkuja, jotka ei ultrassa tai mammografiassa näy. JOkaisessa ihmisessä kuulemma on liikkeellä epänormaaleja soluja, toisilla ne vain aktivoituvat jostain syystä ja alkavat kehittää syöpä kasvainta.
Kai se on näiden aatteiden kanssa vaan opittava elämään, ja elettävä terveen elämää, niin kauan kuin olo hoitojen jälkeen terveeltä tuntuu eikä kontrolleissa muuta aihetodistetta sitä vastaan löydy.
Kieltämättä itsellänikin kaivelee korvien välissä etenkin se gradus III, "huonoennusteisin". Miksi se minun kohdallani sitten olisikin hyväennusteinen...
- Re: Luustokartoitukseen pääsemisestäMeriTuuli
- Re: Luustokartoitukseen pääsemisestäpikkumyy-41
- Re: Luustokartoitukseen pääsemisestäKehäkukka
- Re: Luustokartoitukseen pääsemisestäKesätuuli
- Minä pääsintools
- Re: Minä pääsintella
- Re: Minä pääsinkevätmieli
- Re: Minä pääsinkutri
- Re: Minä pääsinjulia
- Re: Minä pääsintella
- Re: Minä pääsinpikkumyy-41
- Re: Minä pääsinkevätmieli