Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kysymyksiä sytostaatit kokeneille....

Hei Maat!
Minulla on seuraava hoito ti 28.1 muistaakseni klo 12, olen mökillä niin ei ole aikalappu mukana. Jos asut siinä lähellä tai keskustassa ja on mahdollista niin tule juttelemaan.
Oikeasti aika olisi ollut 24.1, kun nyt olin perjantaina, mutta miehellä oli menoa, niin jouduin vähän siirtämään, kun hän on minua aina kuljettamassa.
Tapasin perjantaina sytoissa sellaisen rouvan, joka oli samana päivänä leikkauksessa ja tutustuimme sairaalassa. Lisäksi sattui toinenkin miespuolinen tuttava,jonka kanssa juttelin hoidon ajan. Täyttä oli, emme ole yksin asian kanssa, jouduin jopa odottamaan aika pitkään.
Tämä CEF hoito saattaa olla sinullekin helpompi hoito, toivotaan näin.
Tähän asti ainakin minulla on kaikki mennyt hyvin.

Kävin Onni koiran kanssa tänään pienellä lenkillä, mutta sillä on vähän liikaa energiaa, en uskaltanut lähteä pitemmälle, kun on aika liukasta. Ikää lenkkikaverilla on vasta 8 kk täyttää ensi viikolla 9 kk. Nyt maata tuhisee jaloissa, kun kirjoittelen tietokoneella.

Hyvää loppiasta sinulle, toivottavasti nähdään joskus.

Terv. Manti

manti | 5.1.2014 klo 14:59:25