Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kysymyksiä sytostaatit kokeneille....
Hei!Ensimmäisellä Taxo-tiputuksella en käyttänyt jäämyssyä, mutta kahdella seuraavalla kerralla kylläkin vähentääkseni päänahan oireilua. Mulle tuli taxoista rakkuloita päänahkaan, tukka lähti heti viikon kuluttua ensimmäisestä tiputuksesta. Mehujäätä ja jääpaloja imeskelin jokaisen tiputuksen aikana, myös Cef:in aikana, eikä suun limakalvot menneet rikki. Käsissä ja jaloissa en käyttänyt mitään, jonkin verran kynsivaurioita tuli,kynnet hapertuivat ja liuskoittuivat, mutta eivät irronneet. Puolisoni kuskasi minua hoitoihin, koska vointi ja huomiokyky ei tiputuspäivinä ole parhaimmillaan,tuosta alkoholijutusta en tiedä mitään, en muista edes esitteestä lukeneeni tällaista.
Voimia hoitoihin, jokainen reagoi hoitoihin yksilöllisesti, kaikkia sivuoireita ei tule kaikille, itse koin selvinneeni niistä hyvin.
- Kysymyksiä sytostaatit kokeneille....Kaisamaria
- Re: Kysymyksiä sytostaatit kokeneille....Liila-Roosa
- Re: Kysymyksiä sytostaatit kokeneille....Anskuli
- Re: Kysymyksiä sytostaatit kokeneille....Joutsenlaulu