Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vinkkejä kiristykseen

Hei Hannakaija,

en tiedä missä sinut on leikattu kun tämän 'jälkihoidon' suhteen on kuulemma hieman alueellisia eroja. Suosittelen lämpimästi fysioterapiaa josta Usvakin täällä kirjoitti. Minäkin olen sitä käynyt saamassa nyt vissiin 8 kertaa kerran viikossa ja nyt käsi on niin hyvä ettei enää ensi viikolla tartte mennä. Eli kyseessä ei ole mikään lymfahoito vaan kovettuneiden imuteiden avaaminen.

Fysioterapeutti selitti minulle että vaikka oma jumppa ja venyttely on tietenkin kaikkein tärkeintä, ei se kaikissa tapauksissa riitä vaan tarvitaan ulkopuolista manipulointia että imutiet saadaan auki. Minulla esim oli kyynärpään seutuvilla kovia strangeja, joita en mitenkään saanut venyttelemällä minnekään mutta fysioterapeutti ne sai napsauteltua auki. Käsittely tuntuu epämiellyttävältä muttei mitenkään hirveän tuskalliselta - jälkikäteen olo on hyvä ja kättä oikein lämmittää kun aineenvaihdunta toimii paremmin.

Toivottavasti saat levinneisyystulokset pian, se on kyllä raskasta odottaa niitä.

Voimia kaikille,
särö
särö | 10.7.2007 klo 21:28:55