Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vinkkejä kiristykseen
Hei Hannakaija!En osaa sanoa muusta kuin tästä "päänsisäisestä kiristyksestä", mutta siitä minulla sitten onkin kokemusta. Olen syönyt mielialalääkkeitä jo n. 1v 4kk, koska jo ennen tätä minun syöpädiagnoosiani ja -hoitoja perheemme on viimeisen kymmenen vuoden aikana käynyt läpi useita sairastapauksia, isäni yllättävän kuoleman, nuorimman lapsemme keskosuuden jne. Jos lääkäri suosittelee mielialalääkkkeitä, ota rohkeasti vaan. Eivät ne ainakaan minulla ole vaikuttaneet persoonallisuuteen tai tehneet hönttiä tai huumattua oloa, vaan ovat auttaneet uimaan rohkeasti, kun aallot ovat tuntuneet liian suurilta. Kuten sinulle on varmaan kerrottukin, niiden vaikutus alkaa vasta pikku hiljaa eikä niitä voi syödä "buranatyyliin" eli napata nappia, kun tuntuu pahalta. Säännöllisesti käytettynä ne kuitenkin todella helpottavat rämpimistä tässäkin suossa. Jos ensimmäiset lääkkeet eivät tunnu tehoavan, kerro asiasta lääkärille, valinnanvaraa nimittäin on hyvin paljon.
Rohkeutta ja iloa tähänkin päivään toivottaa Gordita
- Vinkkejä kiristykseenhannakaija
- Re: Vinkkejä kiristykseenKarhutar
- Re: Vinkkejä kiristykseenLotteliini
- Re: Vinkkejä kiristykseenMeriTuuli
- Re: Vinkkejä kiristykseenhannakaija
- Re: Vinkkejä kiristykseengordita
- Re: Vinkkejä kiristykseenbasilika
- Re: Vinkkejä kiristykseenkevytrintainen_39
- Re: Vinkkejä kiristykseenmaaliskuu