Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vinkkejä kiristykseen

Kiitokset vastauksista. Todealla piukea rautalanka ympärillä ja tuntuu, että hengityskin on vaikeaa. Olen syvähengitellyt, liikutellut olkapäitä ja venytellyt niin paljon kuin haava antaa periksi. Käsi ei vain nouse yli hartiakorkeuden, joten kovasti on vielä venyteltävää. Nesteen kertyminen on hoitajan mukaan hankalaa, koska aiheuttaa tulehdusta. Tiistaina leikkauksesta tulee kaksi viikkoa ja sitten aloitan vähän reippaammin liikkumaan. TT-kuvauksesta kyselin, koska minulla oli levinnyt kainaloon. Imusolmukkeet on poisettu jo aikaisemmin, joten ilmeisesti sitten kudokseen. Nyt otettiin luustokartoitus ja UÄ. Nämä olivat puhtaat, mutta lopulliset patologin lausunnot saan sitten myöhemmin. Mieliala on tosi maassa ja juttelin myös sairaalan psykiatrin kanssa. Hän määräsi minulle mielialalääkettä, jota en tosin ole vielä aloittanut. Miten muilla, onko lääkitys masennukseen rutiinia kuten minun annettiin ymmärtää ?
Nyt kuitenkin allon phjalta välillä harjalle jos saisin tämän rauralangan katkaistua.
Hyvää yötä kaikille ja kiitokset !
ter. hannakaija
hannakaija | 8.7.2007 klo 00:45:37