Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Maallisia murheita pukkaa
Hei !Kyllä nuo raha-asiat ovat olleet aika iso ongelma ja huolenaihe minullekin. Jäin sairaslomalle pätkätöistä/työttömyydestä, joten en saanut palkallista sairaslomaa lainkaan, vaan Kelan päivärahaa. Nyt kulutettuani ne maksimit olen kuntoutustuella ja "tulot" tippuivat edelleen. Onneksi mies on töissä ja nipin napin eletään kädestä suuhun. Kaikki turhat menot on karsittu minimiin, maksulliset harrastukset, vaatehankinnat ym. Suunniteltuja remontteja on siirretty hamaan tulevaisuuteen. Lisäksi olen kotona tehnyt "pimeästi" ammattia vastaavaani työtä tutuille, niistä aina jokunen kymppi tai satanenkin on mennyt suoraan ruokakauppaan. Ja samalla saanut itselle puuhaa ja mielenvirkistystä. Olen pitänyt kirppispöytääkin ja nyt kun on aikaa olen etsinyt tarjouksista edullisempaa ruokaa ja käynyt mm.leipomon/ meijerin tehtaanmyymälöissä ostamassa edullisia eväitä. Itseäni tilanne stressaa, mies yrittää rauhoitella, että nyt eletään näin ja turha miettiä liikaa. Pankin kanssa voisi neuvotella asuntolainaan lyhennysvapaata, mutta vielä on miehen palkka siihen riittänyt. Kuukausi kerrallaan mennään, T. Anushka
- Maallisia murheita pukkaaailakki
- Re: Maallisia murheita pukkaaKarhutar
- Re: Maallisia murheita pukkaaAnushka
- Re: Maallisia murheita pukkaaNefertiti
- Re: Maallisia murheita pukkaapallukka
- Re: Maallisia murheita pukkaaarpakuutio