Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Maallisia murheita pukkaa

Heippa Ailakki! Oletko sellaisessa työssä, että voisit kuvitella tekeväsi hommia hoitojen aikana. Olin oikein yllättynyt kun ensimmäinen syöpälääkäri suositteli töihin paluuta. Olin syksylllä 3 kuukautta saikulla, mulle tehtiin 2 leikkausta. Nyt olen sairaslomalla vain sytohoitopäivän ja mahdollisesti muutaman päivän till jos on huono olo. Itseasiassa syksyllä leikkauksien jälkeen olin paljon paremmassa fyysisessä kunnossa, jolloin olisin voinut olla kanssa töissä mutten tajunnut. Yksi syy töihin paluuseen on tämä raha. Itse pärjäisin varmaan vähemmällä, mutta kun on nuo mukulatkin huolletavana eikä halua niin liikaa kärsivän tästä koettelemuksesta. Toinen hyvä syy olla töissä on se että mun päänuppini voi paremmin kun on töissä. Ajatuksen ei koko ajan pyöri vain syövässä. Mulla on ollut ymmärtäväinen esimies ja olen nyt hoitojen ajaksi saanut helpompia hommia mitä muuten tekisin. Työhöni kuuluisi jonkin verran suomessa matkustelua, mutta niitäkään mun ei nyt väliaikais hommassa tarvi tehdä. Ja vielä yksi juttu, haluan olla täällä töissä kannustava esimerkki, että tämä on vain yksi sairaus muiden joukossa ja tästä voi selvitä. Eilen just san pakit sairaalsta kun oli liian huonot veriarvot hoitoihin, mutta ei liian huonot työntekoon. :-) Siis, jos sun työsi on sellainen, että voit tehdä sitä hoitojen lomassa, niin kannattaa miettiä töihin paluu vaihtoehtoa. Mut nyt on jo kiire palaveriin. :-))

t. Wenla
Wenla | 28.3.2008 klo 10:01:48