Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Maallisia murheita pukkaa

Samat on systeemit. Hienoa, jos työnantajan kanssa voi sopia, että työtä tehdään voinnin mukaan, illalla kun et näet tiedä, miten aamulla voit. Työskentelen koulutusalalla, mutta verkkotyön mahdollisuus on pelastukseni. Työpaikalle on matkaa reilut 100 km, joten eipä lähityö ihan taitaisi onnistua. Minä olin aika paniikissa joulun alla saatuani syöpädiagnoosin. Palasimme näet mieheni kanssa keväällä vuoden kestäneeltä matkalta rapakon taa ja rahaa meni enemmän kuin tuli. Sitten vielä innostuimme ostamaan talon ja ottamaan kovan lainan ja pari kuukautta tämän jälkeen ilmeni tauti. Valitettavasti mieheni on meistä se pienituloisempi. Minun oli tarkoitus hakea uutta työpaikkaa nykyiseltä paikkakunnalta, vaan taitaa olla
aika mahdottomuus juuri nyt. Onko teillä kokemuksia syövästä ja työhaastattelusta?
kaptah | 28.3.2008 klo 12:21:52