Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kemoaivot ja niska-hartiaseudun jännitys
Hei mks,Kyllä minä luen edelleenkin kaikkea, useammillakin kielillä, mutta keskittyminen on työläämpää ja tulen herkemmin häirityksi ulkoisesta ärsykkeestä. Minkähän romaanin olen lukenut viimeksi? (Hakee... hakee... muististaan, kunnes saa kirjan _käsiinsä_:) Se oli Amy Tanin Rouva Chenin henki. En meinannut päästä millään alkuun, mutta sitten kun pääsin, niin romaani imaisi mennessään. Suosittelen, onhan tuo Tiibet-kysymys nyt niin ajankohtainen:) Ja tällä hetkellä kesken on Leena Lehtolaisen Luonas en ollutkaan. Aihe tuntui jotenkin kiinnostavalta, mutta päähenkilöt eivät herätä minkäänlaista myötätuntoa, niinpä luulen että kirja saattaa jäädä kesken. Tai mistä sitä tietää? Nythän sain vuosiloma-anomuksenkin läpi, niin että stressi ainakin niiltä osin helpottaa.
Olen huomannut että moni muukin asia vaikuttaa näihin aivoihin, ja yksi on juuri tuo mahdollinen stressi sekä vireystila. Kävin viime keskiviikkona toisen kerran akupunkiossa, ja nyt vaikutukset alkoivat tuntua myös päässä; koko torstain selvisin työssä ilman sanottavampaa päänsärkyä, niin että keskittymisvaikeudet olivat sitä kautta vähäisempiä.
Ja torstaina hain uuden tissin. Tai hain ja hain, tarratissi tulee minulle myöhemmin postissa, mutta joka tapauksessa otin puheeksi nämä yöaikaiset pyörähtelyni vuoroin kylmässä ja vuoroin kuumassa. Sairaanhoitaja antoi hyvän vinkin: puolikas Panadolia hillitsee näitä puuskia, ja kas kummaa, niin se tekeekin! Olen nyt kaksi yötä nukkunut tosi hyvin ja saanut edes vähän tätä jumia laukaistua. Mutta vielä se panta tuolla korvan takana on ja hartioissa on tosi kipeitä paikkoja. Tarvitsisin varmaan vähän kovempiakin otteita kuin piikkejä, mutta onneksi on fysiatrikin tulossa. Saan sitten siltä jumppareseptin...
Toivekkain terveisin
Karhutar
- Re: Kemoaivot ja niska-hartiaseudun jännitystähtitaivas
- Re: Kemoaivot ja niska-hartiaseudun jännitysseisoo yksin
- Re: Kemoaivot ja niska-hartiaseudun jännitysKarhutar