Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kemoaivot ja niska-hartiaseudun jännitys

Moi Karhutar! sinä olet jo paljon pidemmällä tän taudin hoidon kanssa kuin minä. Mulla viimeinen syto viime viikolla ja nyt taiteilen oloni kanssa. Töissä olen ollut vaihtelevalla menestyksellä tammikuusta lähtien. Työnantaja on ollut hyvin ymmärtäväinen ja olen saanut helpompia hommia ja kaiken teen tietokoneella. Joten nytkin olen etätöissä kotoa päin. Töihin en olisikaan pystynyt raijautumaan, koska olo on niin hutera. Mutta tuo mainitsemasi kemoaivoisuus riivaa entistä enemmän: unohtelen ihmisten nimiä, puhelimen pin-koodin, en muista ihan jokapäiväisiäkään sanoja, mieheni on ihan raivona kun en kuulemma muista sovittuja asioita, joita en tosiaankaan muista sopineeni. Kysyin tätä juttua hoitajaltakin ja hän sanoi että kyllä se siitä helpottaa kun elimistä palautuu hoitojen jälkeen.
Esimies jo ehdotteli vaativampaa työhommaa, mutta en tiedä uskaltaako ottaa kun nämä aivot reistailee. Sädehoidotkin alkaa noin 3 viikon päästä.
JOhtuuko vannemainen päänkivistys jännityksestä, olen pistänyt sen näiden myrkkyjen piikkiin. Buranaa on kulunut purkkikaupalla. Ennen kävin aktiivisesti punttisalilla, mutta nyt on pitänyt luopua siitä. En yksinkertaisesti jaksa. Käyn kävelyillä, mutta niillä hissutteluvauhdeilla ei kunto nouse. Toiveena olisi että kunhan toivun tästä viimeisestä sytosta, alan pikkuhiljaa yrittään uudestaan punttisalia. Punttitreenit on pitäny mun hartiakivut aina pois jos niitä on ilmaantunut.
Ihan sekopäistä kirjoitusta, vissiin paras lopettaa. :-))
t. Wenla
Wenla | 28.4.2008 klo 08:51:27