Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kemoaivot ja niska-hartiaseudun jännitys
Hei Karhutar!Itse palasin töihin viime syyskuussa.Olen aina kärsinyt niskahartiaseudun jännitysvaivoista ja minullakin jäi syövän löytymisen takia ekan kerran jälkeen kesken niskan fysikaalinen hoito.
Itselläni myös poistettu oikea rinta ja putsattu kainalo,joten hiirikäden puoli minulla.Sain töihin mentyäni uuden hiiren,en muista systeemin nimeä,mutta sellainen näppisten levyinen systeemi,jossa on keskellä n 7x5cm kokoinen hiirialue,jota voi käyttää molemmilla käsillä ja kaikilla sormilla hipaisemalla.
Tämän avulla olen selviytynyt työssä joskeenkin ilman niskavaivoja (paljon paremmin kuin ennne syöpää!!). :)))
Kemoaivoihin itselläni auttoi kuumiin aaltoihin saatu mielialalääke Efexor,jolla keskittyminen parani huomattavasti ja ahdistunut olo lievittyi tosi plajon,suosittelen,hyvä lääke!!Kuumia aaltoja pukkaa kyllä lääkkityksestä huolimatta,mutta ennen sitä niitä oli aivan sairaanpaljon.
Silti välillä,varsinkin jos olen nukkunut huonosti,tulee päiviä,jolloin unohtelen ja tupeksin töissä niin,että hävettää...Onneksi mitään katastrofia ei ole tapahtunut,mutta korjailen sitten niitä unohduksiani päivän lopussa.Onneksi vielä olen suunnilleen muistanut mitä olen unohtanut!
Muuten töissä mukavaa,fiilis parempi kuin ennen syöpää.Nyt vain alkaa olla liian paljon tekemättömiä töitä rästissä.
Mukavaa paluuta työelämään kaikille kemoaivoille ja voimia kemoaivoja kehittäville tsemppareille!!
Kevätterveisin tautinen
- Re: Kemoaivot ja niska-hartiaseudun jännitystähtitaivas
- Re: Kemoaivot ja niska-hartiaseudun jännitysseisoo yksin
- Re: Kemoaivot ja niska-hartiaseudun jännitystautinen