Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Usko tai älä...
Heippa Rapunen.Ei voi toivottaa kuin voimia sinulle ja perheelle että jaksatte eteenpäin.
Minun tarina kuuluu näin. Vejleni sairastui akuuttiin leukemiaan kuusi vuotta sitten, on selvinnyt hyvin. Mieheni sairastui kilpirauhas syöpään noin 1.5 vuotta sitten. on toipunut siitä hyvin.( lääkärin mukaan maailman helpoin syöpä) Itsellä 24.5 todetiin duktaalinen rintasyöpä. leikkaus oli 6.6 ja nyt olen menossa onkologin vastaanotolle 12.7.
Perheeseen kuuluu 9 ja 6 vuotiaat tytöt ja isännän lapset poika 16 (asuu meillä) ja tyttö 12. Kyllä se suurin huoli on noista lapsista, että miten ne pärjää jos sattuisi jotain.
Kun itse sairastuin niin kyllä mieleen tuli ajatus" kolmas kerta toden sanoo" . Ajattelin vain hetken että nyt on sitten minun vuoro ja ettei voi olla niin hyvää tuuria että minäkin tästä vielä selviän.
Yritän tässä kai sulle sanoa että nyt on sinun vuoro selvitä.
Elämä on vaikeaa mutta on vain yksi suunta ja se on etten päin.
Voin kokemuksesta sanoa ,että noi lapset kyllä pitää huolen siitä ,että jalat pysyy maassa. Ja kun on pieniä lapsia niin sitä arkista touhua riittää aia, mikä on toisalta hyvä.
Pyydä apu kun tarvitset sitä. Ympärilläsi on varmaan paljon ihmisiä jatka haluaa auttaa.
Huomenna on jo paljon parempi päivä usko pois.
Lämpöisin voimahaliterveisin Kutri
- Usko tai älä...rapunen
- Re: Usko tai älä...helmikuu
- Re: Usko tai älä...santeri
- Re: Usko tai älä...Karhutar
- Re: Usko tai älä...anne_r_
- Re: Usko tai älä...kutri
- Re: Usko tai älä...härkä
- Re: Usko tai älä...Olive42
- Re: Usko tai älä...brca2
- Re: Usko tai älä...paniikki
- Re: Usko tai älä...julia