Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Usko tai älä...

HEI! Ensin - olen todella pahoillani menetyksiesi vuoksi ja toivotan sinulle voimia eteenpäin. Itselläni on 3 pientä lasta, joista vanhin täyttää syksyllä 4 vuotta, keskimmäinen on 2 vuotta ja nuorin vuoden. Itselläni ei ole syöpää, mutta minulla todettiin alkukesästä brca2-mutaatiogeeni ja rintasyövän ennaltaehkäisyssä, minulta tullaan poistamaan molemmat rinnat tämän vuoden puolella. Vaikka tilanteeni onkin sinun tilanteeseesi verrattuna helpompi, on ollut todella rankkaa aikaa. Olen ollut väsynyt ja pinna kireällä kuin viulunkieli ja vaikka kuinka yrittää vällttää, kohdistuu oma paha olo lapsiin ja siitähän sitten illalla podettaan huonoa omaatuntoa. Monesti ikävät asiat kasautuvat yhteen saumaan ja tuntuu, että koko maailman murheet kaatuvat niskaan. Toivotan sinulle voimia jaksamaan eteenpäin, päivä kerrallaan. Itseäni on helpottanut, kun olen saanut viettää mieheni kanssa hiukan kahdenkeskeistä aikaa, sitten taas jaksaa eteenpäin jonkin aikaa. Olisiko sinulla mahdollisuus tähän samaan? Ainakin minua se on helpottanut.
brca2 | 3.7.2007 klo 18:31:20