Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Usko tai älä...

Pienten äitejä löytyy, mun lapset täyttävät tänä kesänä 14 ja 5. Itse sain syöpädiagnoosin 44v-lahjaksi kesäkuun alussa.

Elämä jatkuu, erilaisilla mausteilla kuin ennen, mutta jatkuu kuitenkin. Olin itse leikkauksessa viikko sitten, selvisin helpommalla kuin esim. Karhutar. Ensi viikolla kuulen lopullisen diagnoosin kasvaimesta.

Pelko, paniikki ja viha olivat päällimmäiset tunteet ensimmäisten viikkojen aikana, mutta lasten takia arjessa on pakko elää - ei ehdi ajatella liikaa. Pelkää ja panikoi se mikä on välttämätöntä, mutta ajattele, että lasten vuoksi sun on taisteltava.

Karhutar kirjoitti viisaasti, en osaa tuohon mitään lisätä.

Itse puhun monta kertaa päivässä omille sekä poikieni enkeleille, pyydän tyyneyttä, rohkeutta ja suojelusta. Lapset tarvitsevat mua vielä monta vuotta enkä suostu uskomaan ettenkö olisi täällä heitä varten.

Syntymäpäivänäni skoolasin menneelle elämälleni ja sen jälkeen uudelle elämälleni, joka tulee olemaan toinen vauhdikas 44-vuotisjakso! Pakko uskoa.
anne_r_ | 3.7.2007 klo 11:18:23