Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kolotus OxyNorm 5 mg

Hei Manti ja muut !

Tiistaina oli toinen syto. Oireet olivat aluksi helpompia kuin eka kerralla. Suuoireita ei ihme kyllä ole vielä. Päänahan kutinaan minua odottaa apteekissa Atarix resepti. En hakenut, kun luin sen sivuvaikutukset. Se on allergialääke eikä minulla ole allergioita. Aloe Vera geeli on auttanut vielä hiuspohjan kutinaan. Luusto-oireet alkoivat toissapäivänä, taas aluksi takalistosta, sitten jalat varpaisiin asti. Aluksi pärjäsin buranalla. Viime yönä oli niin kovat kivut jaloissa, että kolmen buranan jälkeen otin OxyNorm 5 mg. Morfiinipitoinen lääke. Toivoin niin pärjääväni ilman sitä. Taivaallinen olo, kun se alkoi vaikuttaa. Sain nukuttua muutaman tunnin. Nyt olen jo ottanut toisenkin.

onko tämä lääke muille tuttu ? Nyt pelottaa tämänkin sivuvaikutukset. Viime yönä kyllä tuli mieleen, että en kestä enää. Täysi masis ja epätoivoisuus. Vaikka nyt onkin parempi olo, niin tekisi mieli kapinoida jotenkin tätä sairautta vastaan. Sairaalaan menee hoitoon suht terveen oloisena, hoidon jälkeen kipeänä kuin ??

Jaksanko, kestänkö.

t. epätoivoinen stvvk
sttvk | 4.1.2014 klo 10:54:03