Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kolotus OxyNorm 5 mg
Hei!Minulla oli torstaina kolmas Taxo ja kysyin, josko mahdollisiin luukipuihin voisi saada vähän jytympää lääkettä kuin Buranaa, jota viimeksi käytin, kun siitä oli apua vain vähän, joten kärsimyksen puolelle meni.
Minulla on aika paljon allergioita nimenomaan särkylääkkeille, sen verran olen niitä joutunut " testaamaan " erilaisiin kipuihin, jo ennen tätä tautia.
Hoitaja puhui lääkärille ja oli luvannut harkita Oxynorm 5 mg. Sitä sain leikkauksen jälkeisenä iltana ja seuraavana aamuna, se auttoi,
eikä tullut mitään sivuvaikutuksia, sain sitä siis haavakipuun.
Lääkäri soitti seuraavana päivänä, että ei voikaan kirjoittaa siitä reseptiä, kun sitä annetaan vain levinneen rintasyövän hoitoon, eikä minulla ole levinneisyyttä.
Ja jos kipu on sietämätöntä, niin mentävä sairaalan ensiapuun, jos ei ole sytostaattihoitajaa paikalla.
Ei ole toistaiseksi ollut päänsärkyä pahempaa kipua, toivottavasti ne luukivut jäisivät tulematta tällä kertaa, onhan sekin mahdollista.
Kaikille mahdollisimman vähän kolotuksia toivottelee mexita.
- Kolotussttvk
- Re: KolotusMaat
- Re: Kolotussttvk
- Re: KolotusSyksy2013
- Re: Kolotusmanti
- Re: Kolotusmanti
- Re: Kolotus OxyNorm 5 mgVianna
- Re: Kolotus OxyNorm 5 mgmexita
- Re: Kolotus OxyNorm 5 mgSantruzka
- Re: Kolotus OxyNorm 5 mgmexita