Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kolotus

Hei,
Minulla ensimmäinen päivä hoidon jälkeen oli päänsärkyä lukuunottamatta kohtalainen, mutta nyt on sitten kaikenmoista. Olo on edelleen kuin olisin ottanut viiniä liikaa. Pitää ottaa kaiteesta kiinni kun kiipeää portaat. Suu on myös arka ja nielusta kirkkaan punainen. Nieleminen vaikeaa. Nukun 15 tunnun unia. Soitin hoitajallekin ja hän kehoitti mittaamaan verenpaineen. Mulla on aika alhainen paine ja tuo heikotus ja huteruus voipi olla siitäkin. Minua on myös tänään masentanut aika lailla. Mietin että tätäkö se nyt sitten on viisi kertaa tästä eteenpäin ja oireet ei varmaan ainakaan tästä helpotu kun kunto heikkenee. MIten nopeasti hiukset mahtavat lähteä. MInulla kun ei ole vielä sitä peruukkia. Kyllä ilamn tätä sairautta ois hyvin pärjännyt:-) Positiivistakin kyllä tuli tänään - luuston gammakuvauksen muutos ei ollut pahanlaatuinen. terv. syksy
Syksy2013 | 12.12.2013 klo 15:14:09