Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kolotus OxyNorm 5 mg

Hei!
Minulla on 3xCEF ja 3xDocetaxel takana, loppuivat marraskuussa.Kun hoito alkoi heinäkuussa ja olin saanut ensimmäisen tiputuksen muistan miten itkin ja vaikeroin särkyä ja vihlontaa seuraavina päivinä.Tuntui että jos eka kertaa ottaa näin lujille miten jaksaa loput.Olo oli todella epätoivoinen.Ajattelin silloin että jos tämä tauti ei tapa niin hoidot ainakin.
Hyvin niistä kuitenkin selvisi loppujen lopuksi eikä seuraavilla kerroilla enää ollut niin vaikeaakaan. Jotakin kränää oli tetenkin aina mutta kerta kerran jälkeen oli aina yksi kerta vähemmän.

Minusta Cef oli helpompi kestää kuin Docetaxel josta jouduin sairaalahoitoon kerran rankan ripulin vuoksi.Pahinta Docessa oli kuitenkin jalkojen heikotus ja kivut joka jatkuu vieläkin, onneksi lievenemään päin.Pahimpina särkypäivinä olen ottanut Panadolia ja Burana 600mg joilla olen pärjäillyt.
Jaksamista päivä kerrallaan!
Vianna | 4.1.2014 klo 13:01:31