Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kolotus OxyNorm 5 mg

Sorry, kun olin eilen niin epätoivoinen kipujen takia. Nyt on jo parempi, jalkapohjat vielä kummalliset, käsissä joidenkin sormien päät tunnottomat. Jospa alkaisi taas helpottaa :)

Oxynorm 5 mg taisi olla kyllä hyvä apu niihin luustokipuihin.Ilmeisesti minulla katsotaan olevan levinnyt rintasyöpä, koska kainalosta löytyi 8 metastaasia, jonka vuoksi sain tuon OxyNormin. Suuoireisiinkin sain sairaalasta mukaan paljon pieniä purskutteluannoksia, olen kolme kertaa nyt purskutellut niitä, kun kerran jo tuntui kielessä kipukohta.
Onkohan niin, että eri sairaanhoitopiireissä saa erilaisia lääkkeitä kipuihin ?
Tiistaina lääkäri soittaa minulle CT-kuvauksen tuloksista. Hieman pelottaa, onko levinnyt muualle kroppaan tämä järkky tauti.
Olen myös joutunut paljon syömään kipu ym. lääkkeitä ennen tätä sairauttakin muutamiin muihin sairauksiini.
Tuo kemoaivo asiakin askarruttaa, unohtelen silloin tällöin jonkin itsestään selvän sanan, mielestäni sitä oli jo ennen tätä. Pidin sitä ihan normaalina, kun sitä tapahtuu minkä ikäisillä vain joskus.
Äidilläni (84 v.)on puolitoista vuotta sitten todettu keskivaikea Altzheimerin tauti, toivottavasti tämän sairauden hoidot eivät vaikuta nopeuttavasti itselläni tuohon tautiin.

Ja todellakin Mexita, kaikille mahdollisimman vähän kolotuksia !

sttvk | 5.1.2014 klo 11:57:10