Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Peruukki asiaa
Heissan!Peruukista sen verran että hain sen kyllä jo ennen hoitoja....mutta...tänään oli viimenen hoito(6xcef)ja peruukki ollut päässä tasan 2kertaa.Tämähän on ihan henk.kohtanen asia ja jos löytää oman näköisen peruukin niin varmaan ihan hyvä.Mutta mulla jotenkin se peruukin haku tilanne oli jotenkin niin hätänen että valinta meni metsään ja tosiaan en ole sitä juuri sovittelua enempää pitänyt.Nyt on tietty ollut kiva kun on ollut kesä ja lämmintä niin huivi jotenkin sopii kivasti kesävaatteiden kanssa.Kun syksy tulee voi peruukki olla ihan hyvä.Varaa hyvin aikaa siihen sovitteluu että saisit sellaisen missä viihtyy:)
Itse kävin hoidot Helsingissä ja joka kerta olen tullet heti kotiin.Muutenkin selvisin todella hyvin...väsymys oli mainittavin sivuvaikutus,mutta nämäkin aivan yksilöllisiä juttuja..joten älä jännitä turhaan etukäteen kaikki menee varmasti hienosti.Kaikkea hyvää sinulle:)
- Re: Peruukki asiaapikkumyy-41
- Re: Peruukki asiaajosba
- Re: Peruukki asiaameikku
- Re: Peruukki asiaa-miu-
- Re: Peruukki asiaaMeriTuuli
- Re: Peruukki asiaahannakaija
- Re: Peruukki asiaahelmikuu
- Re: Peruukki asiaaKarhutar
- Re: Peruukki asiaakevätmieli
- Re: Peruukki asiaamansikka1
- Re: Peruukki asiaaMilan
- Re: Peruukki asiaapikkumyy-41