Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Peruukki asiaa
Minäkin hain peruukin jo ennen kuin tukka lähti, mutta en ole kertaakaan sitä käyttänyt. Peruukki on tosi kaunis ja aidon näköinen. Nuorekas pitkä malli oli ainoa, jota saatoin edes harkita niistä mitä oli tarjolla. Onneksi ei tarvinnut maksaa mitään itse, vaan koko peruukin hinnan kustansi sairaala.Mulle oli luontevampaa kulkea pipo päässä koko talven. Hienompiin tilaisuuksiin taiteilin mustan huivin päähän siten, että taakse tuli "nuttura" siitä huivista. Heti kun hiukset alkoivat kasvaa ja sain hiusrajani takaisin, olin sisätiloissa ilman pipoa (ulkona ei silloin vielä tarennut ;)). Mutta niin ylpeä olin uusista hiuksistani!!
Te jotka harkitsette toisenkin peruukin hankkimista, ehdotan tutustumista netin valikoimiin. Googleen hakusanaksi wigs ja tutkimaan valikoimaa! Eräs ystäväni tilasi netin kautta jenkeistä ja oli tyytyväinen, hintakin vain murto-osan Suomen hinnoista. Tosin jos tilaa eu:n ulkopuolelta, täytyy ottaa huomioon mahdolliset alv + tullimaksut, mutta ei nekään maltaita ole.
miu
- Re: Peruukki asiaapikkumyy-41
- Re: Peruukki asiaajosba
- Re: Peruukki asiaameikku
- Re: Peruukki asiaa-miu-
- Re: Peruukki asiaaMeriTuuli
- Re: Peruukki asiaahannakaija
- Re: Peruukki asiaahelmikuu
- Re: Peruukki asiaaKarhutar
- Re: Peruukki asiaakevätmieli
- Re: Peruukki asiaamansikka1
- Re: Peruukki asiaaMilan