Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Peruukki asiaa

Mulla on kertynyt noita peruukkeja kolme. Eka peruukki on sanoisinkos arkinen lyhytmalli ja jotenkin luonnollisin mun päässä. Mä itse leikkasin siitä otsatukkaa. Tämä oli hyvä juttu. Sytohoitajatkin kehuivat sitä " kesätukkaa" ihan aidonnäköiseksi. Mutta seuraavan uusimisen aikana ostin " pirruuttani" pitemmän version. Olen aina halunut ja ihaillut pitemmästä tukasta...Jaaha.. :( Muuten ihan tosi hyvälaatuinen peruukki, mutta etutukka siinä jotenkin liian pöyhkee..Pinneillä sain sitä aidomman näköiseksi. Molempia tukkia pidin mm. syksyllä ja talvella. Eipäs tarvinnut pipoa :) Tämän viimeisimmän ostin Oulusta. Ensin kävin oikein kampaajallaajan kanssa. Hänen kanssaan mietittiin millanen sopisi mulle. Mulla oli sillon punanen oma lyhyttukka. Päädyttiin punavivahteiseen lyhyeen malliin. Tämä tilattiin. No, kävikin niin että tukka ei lähtenytkään viime hoitojen aikaan...Mutta peruukki on kuitenkin ihan hyvä. Sitä voi vielä leikkauttaa kampaamossa. Mutta vinkiksi laikkauttakaa sellasella, joka on ennenkin ollut peruukkien kanssa tekemisissä. Kaikkiin sain 180 e rahan kelalta. peruukit maksoi noin 250 e -400 euroon. TV Mansikka1
mansikka1 | 13.8.2007 klo 11:56:33