Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Peruukki asiaa

Ostin itse peruukin hoitojen alettua. Olen pitänyt sitä yleensä kodin ulkopuolella liikkuessani. Kotona ja hoidossa pidän huivia tai hellehattua. Välillä olen ilman mitään kotona.
Tyttäreni perheen vieraillessa olen pitänyt yleensä huivia. Lapset 1,5v ja 3v ottivat huivin sisällä pois. Laitoin sen takaisin ja sanoin, että hiukset ovat niin hassunnäköiset, että pidän huivia. Siihen kolmevuotias pojanviikari tokaisi eivät ne ole hassut et sinä huivia tarvitse.
Taitaa olla itsestä kiinni miten voi olla. Itselläni oli pitkät hiukset puoleenselkään, joten aika omituisen näköinen olen omasta mielestäni nyt lapsenlapsen vakuutteluista huolimatta. Jouduin maksamaan 125e vielä itsekin kelan korvauksen jälkeen, kun en ottanut lyhyempää mallia. Peruukkiin olen ollut tosi tyytyväinen. Tuo hiusmalli varmaan sopii minulle sitten kun omat kasvavat. Hyvä puoli tässä asiassa että tuli uusi hiusmalli kokeiltua.
Kannattaa todella miettiä ja kokeilla eri malleja ja vaikka eri kaupoissa jos on mahdollista. On se senverran kallis invetointi ja huivit ovat nyt muotia. Kaupassa tuli vastaa huivipäinen ja tiirailin että onko joku tuttu sythoidoista vaan Salkkareiden Elinahan se siinä viipelti eväiden haussa.
meikku | 10.8.2007 klo 16:48:48