Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Sytohoitoa 6pv putkeen

Hoidoista on nyt 10 päivää ja kauhee väsymys vielä. En ymmärrä että mikä mulla vielä väsyttää...tai voihan se olla että väsyttää koska hemoglobiini oli toissapäivänä 118. Haluttais niin kovasti lähtee lenkille tai hiihtämään, kun on niin ihania ilmoja ollu täällä lapissa. Fyysisesti ei vaan ole kunnossa. Radikaalileikkauksesta on nyt pikkusen yli 2kk ja vieläkään ei kestä nostaa painavia, juosta tai edes nukkua mahallaan. Mulle kyllä laitettiin melko iso pala verkkoa faskian tilalle ja se kestää aikansa ennenkuin se kiinnittyy paikoilleen. Ärsyttää kun pitäis pysyä hyvässä kunnossa, jotta jaksaa hoidot, mutta maha ei ota parantuakseen. Siihen menee kait kauan. Toki mie olen käynyt pikku lenkkejä; sen minkä oon jaksanu. Nuo hoitojaksot on todella raskaita, varsinkin kun mie en pysty syömään mitään. Ei vaan pysty, kun sisplatiini tekee niin pahan olon ja pahoinvointilääkkeet ei enää auta! Raskainta tässä on olla siellä huoneessa kaikki 6 päivää ja 4 tunnin tiputuksessa, kun toiset naiset pääsee VAIN 1 PÄIVÄLLÄ! Voi jestas mie sanon, että se ei ole mitään tähän verrattuna. Mie voisin ottaa sen yhden päivän tiputuksen vaikka päällä seisten! Kuitenkaan sitä väheksymättä. Rankkaa se on varmasti sekin, uskon sen. Ystävä on saanut jotakin mansikanpunaista sytoa aikoinaan yhden päivän ja oksentanut sen jälkeen 3 päivää putkeen! Nyt on vaan sellainen päivä kun ei jaksa kaunistella asioita eikä omaa oloa.

Ois niin mahtava kun löytyisi joku joka olisi samanlaisessa tilanteessa. Joku joka sanois että - mie olen ihan yhtä väsynyt kuin sinäkin- ja se johtuu vain näistä hoidoista.
Anne77 | 20.3.2007 klo 20:30:24