Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytohoitoa 6pv putkeen

Kiitos Eerika vastauksesta ja kannustuksesta :) Oot tosiaan itekkin aikamoisessa pyörityksessä. Tuo tietämättömyys se vasta ikävää onkin, kun ei tiedä mitä pitäis parantaa. Toivottavasti sullakin kävisi kaikki parhain päin. Ei tässä tosiaan auta muu kuin usko parempaan, luovuttaakkaan ei voi, ellei halua hautaan. Hyi kauhia! Nyt mulla on tosi "masis" meneillään vaikka ulkona on maailman ihanin ilma. Mua ei nyt vaan kiinnosta mikään. Haluaisin olla vaan yksin ja murjottaa. Mie oon kuitenkin kauheesti yrittäny tehä sellaisia suggestioharjotuksia ja ajatella ittensä jonnekkin järven rannalle tai metsään. Mulla on niin kauhee halu palata entiseen että meinaa itku päästä! Pitää olla aivan toisten armoilla eikä voi tehä mitä haluaa!!! Aargh!! Ois niin kiva lähtee autolla kaupungille ja vaikka shoppaileen, YKSIN. Mulla on 4 vuotias tyttökin joka on aivan mun lahkeessa kiinni, kun pelkää että mie häviän jonnekkin. Ymmärrettävää. Ja anoppi on sitten kaverina kun mie en pärjää vielä tytön kans kahestaan. (mies on Saksassa). Se oma aika on niin tärkeetä. Ei muuten jaksa. Kuinka itse hoidat itseäsi?

Voi luoja meitä auttakoon. Yritetään jaksaa jos se valo paistais sieltä tunnelin päästä kuitenkin ja pääsis kesälomalle. Vielä olis kolme jaksoa. Mutta näiden hoitojen tehoa ei ole vielä katottu, joten sekin saattaa vielä muuttua. Oletko minkä ikäinen?

Anne77 | 23.3.2007 klo 16:48:12