Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytohoitoa 6pv putkeen
Heikunkeikun taas!Mulla sitä omaa aikaa on ihan liiankin kanssa,eli kovin on yksinäistä täällä, kisulimme on päivisin seurana mulle, kun mies töissä. Luoja ei oo suonu mulle lapsia, vaikka kovasti niitä on kaivattu. Välillä tykkäänkin olla itekseni, mutta välillä kaipaan ystäviä vaikka auttelemaan kotihommissa. Nyt oon pari päivää siivoillu tätä huushollia aina vähän kerrallaan, ennen oon ollu sellanen duracel-pupu ja jaksanu touhottaa vaikka mitä, mut nyt ei yksinkertaisesti kykene eikä jaksa. Eniten kaipaan kunnon hikilenkkejä ja luonnossa liikkumista, nyt on ne tän takia jääny unholaan. Soppailukaan ei innosta enää niinkuin ennen ja jos mietin niin kyllä kaipaan omaa vanhaa itseänikin, kun oon aina ollu niin hyvätuulisen reipas ilopilleri, nyt väsyneen kärttyinen et lähimmäisetkin saa kärsiä. Kaikenlaiset tunteet kuulunee tähän. Mullakin on tää päivä menny itkeskelyksi ja rukoillessa Taivaan Isältä voimia jaksaa. Kyllä meitä nyt koetellaan täs elämässä, mutta ei anneta se meitä lannistaa eihän? vaan luotetaan ja uskotaan parempaan tulevaisuuteen. Oon lueskellu paljon ja siitä onkin tullu uusin hobbini ja kävelyllä oon käyny kun aina kun vaan jaksaa ja silloin tällöin on tullu käytyä ulkonakin syömässä, ja välillä hemmotellu itseäni herkuilla (suklaa) Oon jo "keski-iässä" eli 41. Sullapa erikoista, ettei markkereita seurata. Mulla ne katotaan aina jo ennen seuraavaa hoitoa. Samoin nähdään kaikki muutkin labra-arvot. Toivon sydämestäni sulle että kaikki menee hyvin ja paljon tsemppiä ja voimia hoitoihisi!ps. Kyllä se luoja meitä auttaa usko pois! -eerika-
- Sytohoitoa 6pv putkeenAnne77
- Re: Sytohoitoa 6pv putkeensyöppis
- Re: Sytohoitoa 6pv putkeeneerika