Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytohoitoa 6pv putkeen

Heippa!
Voi sinua. Itse ottasin mielelläni samanlaisen hoitokuurin sun kanssa ja kestäsin vaikka mitkä sivuoireet kunhan vaan saataisiin markkerit laskuun. Minä sairastuin epätyypilliseen munasarjasyöpään lokakuun lopulla ja silloin arvot olivat vielä hyvin hallinnassa, mutta viimekuukausien aikana ne ovat olleet noususuuntaiset kokoajan ensin kokeiltiin taxol-karbopalatiinia ja nyt on menny caelyxia 2 kertaa ja edelleen nousussa. Oon ihan yhtä puhki ja väsynyt kuin sinäkin mulla hb oli 115, mutta henkisestikin jo aivan väsyny tähän kun ei tiedetä mikä tehoaa. Liekö mullakin sitten samanlainen syöpä kuin sulla. Mulla ei ollu eikä oo vieläkään sitä munasarjasyöpäpotilaille tyypillistä askites-nestettä mahassa, ja että todennäkösesti lähteny oikeasta munasarjasta eli eipä varmaa tietoo siitäkään. Nyt kuitenkin ca12-5 näyttä 1153 lukemia, että eipä oo hurraamista. Minä sain juuri myös tuota mansikanpunaista caelyxia ja tuli äärimmäinen voimattomuus ja väsymys sekä kovat kivut lihaksiin sivuvaikutuksena.Eipä tässä auta muu kuin vaan jaksaa ja toivoa ja uskoa parempaan. Paljon voimia sulle ja älä huoli,kyllä se väsymys siitä kaikkoaa pikkuhiljaa ja voimat palautuu. Kestää oman aikansa
Haliterkuin -eerika-
eerika | 23.3.2007 klo 15:54:34