Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytohoitoa 6pv putkeen

Heikunkeikun tosiaan :)

Nyt parempi päivä. Pääsin eilen lenkille ihan yksinäni. Oli niin ihanaa kun sai kattella auringonlaskua ja hengittää raikasta ilmaa. Kävelin tahallaan tosi hiljaa että ei tarvinnut heti mennä sisälle. Se teki hyvää :) Ja niin se vaikuttanut varmaankin tähän päivään, kun ei enää masenna. Itkeny mie oon tosi vähän.

Kyllä mullakin niitä markkereita seurataan ja otetaan kaikki tarvittavat kokeet, mutta kun mulla on niin huono muisti etten muista niitä!! En mie muista lääkkeistäkään kun sen Sisplatiinin. ...Itseasiassa mie en muista niitä siksi kun en oo halunnu niitä muistella!!

Se on kyllä jännä kun ihmisen mieli muuttuu niin paljon tämmösen sairauden myötä. Todellakin pelkkä shoppailu ei tunnu enää samalta kuin ennen. Sitä kaipaa vaan luonnon rauhaan ja melutonta/kiireetöntä elämää. Ja ennenkaikkea ne hikilenkit!! Ne kun sais takasin. Nyyh.

Siksi kysyin viimeksi sun ikää, kun tämä meikäläisen sairaus on nuorten naisten (alle 30) ja miekin oon tähän liian vanha. Mietit tuossa aiemmin josko sullakin ois tämä samainen sairaus. Tai mistä sitä tietää kauanko tämä tauti antaa ittensä ilmi. Kaikki on varmaan mahollista.

Oikein mukavaa päivää sulle sinnepäin :) Porskutetaan taas eteenpäin. Maanantaina taas alkaa sytoputki.

Anne

Anne77 | 24.3.2007 klo 11:18:26