Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Femar ja muut vastaavat
Heippa kaikki femarilaiset!Kyllä Femar pistää jäsenet tosi jäykäksi heti, kun niitä on vähänkin aikaa käyttämättä. Aamulla varsinkin olo on tosi "tönkkö" ja sormetkin ovat kipeät ja jäykät. Ihme kyllä, venyttelyn/veryttelyn jälkeen "koneisto" alkaa toimia lähes normaalisti. Sen jälkeen voinkin jo harrastaa normaalisti eri liikuntalajejakin, esim. erilaisia tanssilajeja, aloitinpa muutama viikko sitten myös aikuisbaletin, vaikka en koskaan ole sitä harrastanut.(Vaikka olenkin jo "mummoiässä", liikuntaa olen vain lisännyt.)
Minä olen tyypiltäni sellainen kuiva rusina, joten otan heti aamulla pari ruokalusikallista luomu kylmäpuristettua rypsiöljyä ja ihoon ja limakalvoihin käytän Ceridal-öljyä. Lisäksi päivittäiset kalkki/d-vitamiinit.
Kaikkihan on yksilöllistä ja oireet myös sen mukaiset. Minulla ei ole minkäänlaista turvotusta eikä painon nousua. Kiusallisinta on nuo hikoilu-puuskat. Niitä riittää! Femaria olen nyt käyttänyt reilut neljä kuukautta.
Tsemppiä kaikille ja aurinkoisia syyspäiviä!
t. raideri
- Femar ja muut vastaavatstrawberry
- Re: Femar ja muut vastaavatmarraskuu
- Re: Femar ja muut vastaavatstrawberry
- Re: Femar ja muut vastaavatmarraskuu
- Re: Femar ja muut vastaavatkukkamaaria
- Re: Femar ja muut vastaavatkukkamaaria
- Re: Femar ja muut vastaavatkaikki alkoi 2001
- Re: Femar ja muut vastaavatkultsikki