Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Femar ja muut vastaavat
HeiLupaavan alun jälkeen olen minäkin alkanut saamaan monenlaisia sivuoireita femarista.
Olen jäykkä kuin sahapukki,vaihtelee tosin.Jalat kipeytyvät ja väsyvät esim pitkän kävelylenkin jälkeen.
Kuumat aallot "hellivät"ja limakalvot ovat kuivat,myös silmät ja suu,öisin heräilen ja juon vettä,suu on kuin sahara.
Huolimatta siitä,että syön terveellisesti niin olen turvoksisssa,en usko että olisin voinut lihoa!
Viimeisessä Annassa oli juttu estrogeenin tarpeellisuudesta,oikein pisti kiukuksi kun sitä luin ,kun meitä on niin paljon jotka emme voi sitä käyttää ja toisaalta ,mikähän vaikutus silläkin on ,että on tullut nuoresta asti käytettyä jos jonkinlaista ,e-pilleriä,kapselia,ja hormoonikorvaushoito siihen päälle?
Noh..eihän tässä valittelut auta,pitäisi suhtautua positiivisesti siihen ,että tämä lääke hoitelee syöpäsoluilta "ruuan" pois..ja saatan selvitä ilman uusiutumista.
Olisin nyt kysynyt ,että oletteko hyötyneet inkivääristä,raakana? tai ravintolisistä joissa on mm vihersimpukkaa ym,siis jäykille nivelille tarkoitettuja valmisteita.
Kalkkia ja d-vitamiinia tietenkin jo käytän ,huomioitava on myös ettei esim kalkkia saa liikaa...ja sitten ,käytättekö omega 3-rasvahappovalmisteita? Saakohan tästä selvää??
Turvotkseen olisi myös kiva saada vinkkejä,ps suolan käyttö on minimoitu jo.
Tänään on tämmöinen päivä ..Kultsikki
- Femar ja muut vastaavatstrawberry
- Re: Femar ja muut vastaavatmarraskuu
- Re: Femar ja muut vastaavatstrawberry
- Re: Femar ja muut vastaavatmarraskuu
- Re: Femar ja muut vastaavatkukkamaaria
- Re: Femar ja muut vastaavatkukkamaaria
- Re: Femar ja muut vastaavatkaikki alkoi 2001
- Re: Femar ja muut vastaavatkultsikki