Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: tamofen..

Minä sain kivuliaat lihakrampit vaivoikseni sytostaattien jälkeen. Ei mitään tavallista suonenvetoa, jota toki joskus saattoi olla, vaan myös selkä-, kylkilihasten kovaa kramppaamista, raajoista nyt puhumattakaan. Olen saanut helpotusta magnesiumista, jota lääkärin neuvosta olen käyttänyt 500 - 750 mg vrk:ssa. Kyse lienee solunsisäisestä magnesiumista, jonka nostamiseen ei pienempi määrä riitä. Apteekista hankittava valmiste on suositeltava, ja kannattaa vielä farmaseutilta tarkistaa, että se on varmasti imeytyvässä muodossa. Kaikki magnesiumit eivät nimittäin imeydy yhtä hyvin.
Krampit ovat vähhentyneet merkittävästi, sanotaan nyt tuommoisen 70 - 80 %. Femarin takia syön säännöllisesti Arthryliä, koska nivelet ovat jo ennestään kuluneet. Aika köpöttelyähän se ajoittain on, mutta liike on sihenkin paras lääke.

t. pelakuu
pelakuu | 10.10.2010 klo 15:50:55