Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Femar ja muut vastaavat

Hei Strawberry ja muutkin!

Minäkin pidän kämppäni aika viileänä. Tosin en nyt aina ihan 17-asteisena. kuten meillä oli eräänä aamuna. Oli lämmöt katkenneet, jokin sulake palanut illalla. Vanha talo vaan piti aika kauan lämmön, joten ei puolessa vuorokaudessakaan ehtinyt tuon alemmaksi. Minä olin silti lyhythihaisessa t-paidassa aamulla ja yön nukuin saman täkin alla kuin muulloinkin. Kyllä ne aallot vähenee ja helpottuu viileässä kuitenkin.

Piti sinulta, Strawberry, kysyä noista vatsavaivoista. Oliko vatsasi oikein kipeä vai mitä? Minulla tuntuu tuo suolentoiminta vilkastuneen kummallisesti - jopa 4-5 kertaa/pv. Ei tämäkään kivaa ole, tosin ei ummetuskaan. Voisiko Aromasin nyt vaikuttaa näin. No minulla on Femariakin jäljellä, sitten vaihdetaan taas siihen.

Yritän kyllä päästä näistä lääkkeistä ennen v. 2011 kesää, sillä työpaikallani ei ole jäähdytystä ja lämpötila helteellä on pahimmillaan lähes +30 astetta.

Sorrun joskus selittelemään ihmisille, miksi mulla on niin tuskainen olo. Ja eiväthän he tajua, kertovat vaan syövänsä estrogeenia itse, niin kyllä ne vaivat helpottaa. Eivät kuulema voisi ajatellakaan käyvänsä töissä ilman tuota lääkitystä. Niinpä!
kukkamaaria | 30.1.2010 klo 16:46:50