Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Femar ja muut vastaavat

Moi,

Olen samassa tilanteessa. Minä sain Tamofeniä viisi vuotta ja tammikuun alusta aloitin Femarin. Jo loppukuusta alkoi ihmeellisiä kipuja vasemmassa nivuksessa ja lonkassa. Nyt olen "melkein liikuntakyvytön" olen ollut sairaslomalla 4 viikkoa kun en voi kävellä enkä istua. Autolla ajokin on jäänyt koska sattuu niin paljon etten uskalla ajaa. Minua on pompoteltu lääkäriltä toiselle ja olen käynyt myös akupunktiossa ja kaikki vain pahentaa, kipulääkkeet ei auta mitään. En saa nukkuttua ja olen jo "Vihainen" koko hiivatin lääkkeestä. Onko teille tehty mitään kokeita tai onko meillä muuta vaihtoehtoa kuin kärsiä?
Olen myös voinut pahoin ja huomannut että näköön ja ruokahaluun on vaikuttanut aivan kuten sytostaatit mutta silti turvotusta aivan kauheasti. Tiedän että pitäisi liikkua mutta kun ei voi kivulta liikkua kunnolla.

t. Merlii

ps. elämän halu on kyllä mennyt kipujen ja liikuntakyvyn myötä.
merlii | 12.3.2010 klo 22:03:14