Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta kaikille ja terveiset viimeisestä sytosta!

Huomenta etelä-pohjanmaalta!

Täällä pitkästä aikaa kirjoottelen. Olen nauttinut kesästä lasten kanssa, ollaan oltu rannalla(minä kyllä istunut varjossa)+muuta mukavaa.

Kävin eilen kontrolliverikokeissa leukkareitten tarkistuksissa ja valkosolut edelleen pohjalukemissa..En nyt kyllä ymmärrä mikä mättää luuytimessä, kun se ei niitä ala tuottamaan=(

Soitin sytopolille ja hoitaja oli ihmeissään kanssa. Päädyttiin siihen, että menen kuitenkin maanantaina sairaalalle ja käyn siellä verikokeissa. Jos arvot edelleen matalat, annetaan vaan Bondronaatti. Hän sanoi, että kun meidän perheessä on ne häätkin tulossa, ois ehkä parempi, ettei sytoja annettaisi kovin huonoihin veriarvoihin. Silloinhan toipuminen hidastuu edelleen..
Ja sittenhän lähden juhannuksen jälkeen sinne keramiikan kurssille, jolloin haluan kyllä olla mahd hyvässä kunnossa..

Kontrollissahan mun lääkäri(se hyvä sellainen) sanoi, että kesä mennään vähän kevyemmin, eli hoitojen välit voivat olla pidemmät, kuin normaalisti. Ihan kesäsuunnitelmien mukaan, joten sen puolesta nyt voisi pitkä tauko olla paikallaan.

Lääkärille aion näyttää myös tuota oikeaa lonkkaa. Se on pinkeä ja turvonnut sekä punainen. Lonkan nivelen kohdalla on jatkuva jurraava kipu. Kävely myös vaikeaa. Vähän matkaa pääsee normaalisti ja sitten nivel ei kestä enää painoa päällään. Onko kyse sytoturvotuksesta, vai mistä..sitä tässä murehdin.
Oleteko te muut turvonneita nyt enemmän..tämä kuumuus varmaan pahentaa asiaa. Mulla on mahakin niinkuin oisin raskaana. Mitkään housut ei mahdu päälle. Olenkin kulkenut nyt löysissä mekoissa.

Hienolta kuulostaa, kun taas yksi meistä on pullahtamaisillaan putkesta ulos, näin se homma etenee=)

Paljon lämpimiä halauksia kaikille, vaikka olenkin ollut linjoilta pois muutaman päivän, olette usein mielessäni!!!

Julia
julia | 9.6.2007 klo 09:23:20