Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Huomenta kaikille ja terveiset viimeisestä sytosta!
heippa täältä pohjoisesta,nyt täällä jo satelee taas vettä, mutta kyllä luonto sitä jo tosissaan kaipaakin. Mun orvokintaimet meinas ihan läkähtyä helteeseen kun en muistanut (tai jaksanut) käydä kasteleen tarpeeksi usein.
3. päivä Her + sytosta, tää on ilmeisesti kaikkein hankalin,
paripäivää menee kortisonipöllyssä, mutta sitten alkaa väsyttää. En ole voinut pahoin, mutta aamusta lähtien väsytti niin tajuttomasti, että täytyi jo käydä matolle pyykkikoneen viereen hetkeksi. Mulla on ollut lapsenlapsonen hoidossa, lupasin ottaa kun äitiliinillä oli polttarit lauantaina ja isukilla töitä. Hirvittää vähän ne juhlien järjestämisetkin kuukauden kuluttua, kun en osannut aavistaa että joudun uudelleen hoitoputkeen.
Joka tapauksessa heillä oli ollut todella hauskaa ja se on pää- asia. Niin oli mulla ja pikkuisellakin, siinä unohtuu huonot olemisetkin. Oli ihanan lämmintä ja hän sai sipsutella napasillaan auringossa pihanurmella.
Lämpimät halaukset kaikille, jaksellaan
Manssi
- Re: Huomenta kaikille ja terveiset viimeisestä sytosta!Päivä kerrallaan
- Re: Huomenta kaikille ja terveiset viimeisestä sytosta!Päivä kerrallaan
- Re: Huomenta kaikille ja terveiset viimeisestä sytosta!Manssi