Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta kaikille ja terveiset viimeisestä sytosta!

Onneksi olkoon tautiselle sytoputkesta pääsemisen johdosta!:))
Tsemppiä kaikille oireista kärsiville ja hoidosta toipuville, viltin alle vaan ja lepoa....
Tautinen, hieman ihmetteln (mutta enhän kyl ole lääkäri) ettei sinulle säteitä, minulla lähes identtinen tarina löydöistä, ainoastaan että minulla kainaloissa enemmän metareita, yhteensä neljä. Kysy nyt ihmeessä vielä ja vaadi tietoa lääkäriltä miksi ei säteitä, jospa tarina siitä vielä muuttuisi? Kun huomattu on että valveilla saa olla...

Tuosta tiputusvauhdista; minulla CEF varmaan vajaassa parissa tunnissa tiputettu, nesteitä ei ekstraa tullut suoniin, liekö se osasyynä kovaan pahoinvointiin...? Uh, nyt jo etoo kun mietinkin niitä pulloja, siksi en ole täällä paljoa ollut. Eli tuosta nettiriippuvuudesta varmaan jokainen pääsee ajallaan eroon...:)
JOtain muutakin piti kannustaa/kommentoida vaan enpä muista.
Pari yötä olen yksin tytön kanssa kun pojat ovat kalassa. Jostain syystä kunto romahti tänään, ehkä flunssavirus koettelee 3 viikkoa sitten saadun syton edelleen runtelemaa kroppaa:((
Viikonloppuja kaikille!
Päivä kerrallaan | 8.6.2007 klo 21:20:20