Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Huomenta kaikille ja terveiset viimeisestä sytosta!

Huomenta ja hyvää päivää kaikille,tsemppiä hoitoihin meneville,niisä toipuville ja hyviä päiviään viettäville!

Eilen tämän erän viimeinen CEF elimistössä ja aika aineissa taas ollaan.Eilne illalla taas pahoinvoinnin seurauksena parit laatat,mutta onneksi yön sain nukkua aika hyvin.
Tänänä olen jopa piipahtanut ulkona!OLo turvonnut,posket hehkuu,tolkuton väsymys ja pahoinvointi jatkuu tietty.

Olen nyt useaan kertaan kysellyt lääkäriltä,että miksi ei säteitä tullut ja ovat koko ajan sitä mieltä,ettei tarvitse koska koko rinnan poisto,kainalon tyhjennys (yhdessä kuitenkin metaria),2 kasvainta (15mm aj 20mm ja esiastetta ympärillä),Gr3,nopeasti jakautuva,HER2+,hormonit neg eli kyllä toissalta ihmetyttää..
NYt olen kyllä niin väsynyt näistä hoidoista,että hyvä toisaalta että ohi,mutta toivottavasti ei tarvitse jälkikätteen sitä myöhemmin miettiä,että miksi ei!

Kaikilla on visiiin ollut yleensä sädehoidot päälle,mutta löytyykö ketään,joka olisi saanut vain sytot?KUinka pitkä sairasloma teillä oli sytojen jälkeen?
Alkaa jo jännittää töihin paluu.Tällä väsymyksellä ja liuenneilla aivoilla,leikatun puolen ongelmilla ei tunnu olo työkykyiseltä .NYtkin oli 4 vkon tauko ed sytosta kun jouduttiin siirtämään eikä virta olisi riittänyt töihin kyllä vielä!

Vielä niin sytohöyryissä,ettei oikein tajua ,että TOSI hyvällä onnella hoidot saattaisivat olla tässä kaikki,tosin tauti niin äkäinen,että suuri vaara uusitumista/leviämisestä on.Jos nyt olisi kuitenkin parempi onni tässä arvonnassa kuin taudin saadessa!

HYvää ,aurinkoista päivää kaikille!
Terveisiä laattapisteestä..
Terv
tautinen | 8.6.2007 klo 09:02:05