Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta kaikille ja terveiset viimeisestä sytosta!

Kesäistä iltaa! Täällä tuntuu moni olevan CEF-tokkurassa. Itse sain tiistaina toisen CEF:in ja olen nyt kaksi päivää ollut äärettömän väsynyt. Tuntuu, ettei jaksa kunnolla silmiä auki pitää. Oksentanut en ole yhtään eikä ole etovaa oloakaan ollut. Vain tuo suunnaton uupumus. Olen kyllä iloinen, jos selviän parin päivän uupumuksella. Mitään muita oireita ei ole. Tietenkään ruokahaluja ei ole entiseen malliin, mutta olen pystynyt kyllä syömään, kun ei ole sitä etovaa oloa.

Mieliala on vähän alamaissa taas. Mutta niin se oli viime kerrallakin tämän CEF:in jälkeen. Taxoteren aikana mieliala oli jotenkin parempi. Muuten tämä CEF on mielestäni huomattavasti helpompi.

Kurja juttu teillä, jotka joudutte Yrjön kanssa seurustelemaan. Olen ottanut säännöllisesti nyt Primperania enkä ole enää huomannut, että siitä tulisi sitä levotonta oloa niin kuin eka iltana. Hikeä vaan kovasti pukkaa. Mutta helteelläkin lienee siihen osansa.

Voimia kaikille siskoille.

Kehäkukka:)
Kehäkukka | 8.6.2007 klo 20:45:52