Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei " tissittömät "!

Hei,

hienoa kuulla nimimerkki TummaSuklaa, että sait tahtosi läpi toisenkin rinnan poistoon. Oma tilanteeni on hyvin samankaltainen, olen todella pienirintainen. Syöpäsukuisena ja alle nelikymppisenä tuntuisi vaan järkevimmältä ja turvallisimmalta poistattaa toinenkin. Olen esittänyt näkemykseni, mutta saanut kielteisen vastauksen. Perinnöllisyystutkimus on tosin tulossa, ja jos syöpägeeni löytyy, saanen tahtoni läpi. Mutta en haluaisi odottaa pitkällisen tutkimuksen valmistumista...Olin tosin syöpärinnan poistossa vasta viikko sitten, joten asia ei ole ihan heti ajankohtainen. Pian selviää millaisia hoitoja tulee ja tietysti ensin täytyy selvitä niistä. Mutta kyllähän tässä haluaa suunnitella jo asioita eteenpäinkin, ja suht nuorena ihmisenä ulkonäköseikatkin painavat toki kovasti mieltä. Ajatukseni onkin, että toisenkin rinnan poistatettuani laitattaisin implantit, sillä olen hoikka eikä rakennusrasvaa löydy tarpeeksi omasta kropasta. Tapauksessani kyseeseen tulisivat sitten varmaankin kudoslaajennin-implantit, joista olisikin kiva kuulla kokemuksianne. :)
hope-77 | 16.2.2014 klo 19:01:23