Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hei " tissittömät "!
Hei, luin tätä viestiketjua ja ihmettelen ja hiukan kadehdin teitä. Itseltäni jouduttiin aikanaan poistamaan syövän takia useiden kasvainten takia molemmat rinnat. Molemmissa oli siis syöpä ja syöpälaatuja oli kaksi. Jouduin olemaan hoitojen jälkeen pitkään vielä ilman rintoja koska pääsin vasta kolmen vuoden päästä edes korjausjonoon. Minä koin rinnattomuuden todella kamalaksi. Se vaikutti mielialaan, oli vaikea pukeutua ettei proteesit pilkota. Mitkään proteesit ei tuntuneet hyviltä. Kesäsin proteesit oli hiostavia, uimaan piti pakata uimaproteesit ja matkalle varalle myös toiset proteesit. Todella hankalaa. Yleiseen pukuhuoneeseen tai pesutilaan en voinut edes ajatella meneväni jne. Olen kuullut, että jotkut oikein haluavat molemmat pois. Olen ihmetellyt sitä. Toisaalta ihailen, että joku osaa asennoitua asiaan niin, ettei koe siinä mitään ongelmaa. Mielestäni se on uskomatonta, mutta näin me ollaan erilaisia ja nämä asiat on jokaisen käsiteltävä tästä syystä ihan itsensä kanssa.Tsemppiä kaikille ja terveyttä ennen kaikkea!
- Hei " tissittömät "!mexita
- Re: Hei " tissittömät "!tissitön
- Re: Hei " tissittömät "!mexita
- Re: Hei " tissittömät "!tissitön
- Re: Hei " tissittömät "!Sirkkis
- Re: Hei " tissittömät "!Syksy2013
- Re: Hei " tissittömät "!helkky
- Re: Hei " tissittömät "!hoit-su