Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hei " tissittömät "!
Hei Mexita ja muut,Ei ole varmaan ollenkaan huono ajatus ottaa asia esille lääkärin kanssa jo nyt, että tietävät mitä haluat. Minulle on tehty osapoisto. Olen isorintainen (E,F kuppi). Pyysin molempien rintojen poistoa tai reilua pienennystä heti kun tauti todettiin. Oli aivan sattumaa että löysin rinnassa olevan syöpäpatin. Oli onneksi aivan rintalastan vieressä. Jos olisi ollut muualla olisin tuskin löytänyt. Syöpä ei näkynyt puoli vuotta aiemmin otetussa mammografiassakaan. Haluan molempiin rintoihin ihan reilun pienennyksen, jotta pystyn itse tutkimaan niitä, mammografiaankaan ei voi täysin luottaa. Minulla kyllä lääkäri tyrmäsi ajatukseni aika tiukasti. Tervettä rintaa ei kuulemma leikata. Aion kuitenkin olla sitkeä tämän asian kanssa, koska tiedänettä hermoilleen tuon tutkimisen kanssa muutoin vuodesta toiseen.
Onko joku teistä lakkauttanut omakustannuksella? Jos niin kuinka pian hoitojen jälkeen, missä ja minkähänlaista on ollut?
- Hei " tissittömät "!mexita
- Re: Hei " tissittömät "!tissitön
- Re: Hei " tissittömät "!mexita
- Re: Hei " tissittömät "!tissitön
- Re: Hei " tissittömät "!Sirkkis
- Re: Hei " tissittömät "!Syksy2013
- Re: Hei " tissittömät "!helkky
- Re: Hei " tissittömät "!hoit-su