Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei " tissittömät "!

Hei Sirkkis, Mexita. Tissitön ym.

Jokainen valitsee aina itselleen sopivan vaihtoehdon.

Itsekin olen 60+, mutta kun minulle syöpäkirurgi ja plastiikkakirurgi esittivät tälläistä mahdollisuutta leikkauksen yhteydessä niin valitsin tämän systeemin.
Enkä tunne itseäni vielä ikälopuksi, harrastan asioita joiden vuoksi joudun olemaan ihmisten edessä, niin sitä haluaa olla jokseenkin "hyvännäköinen" vielä.

Tapasin sairaalassa myös ihmisen jolle molemmat rinnat olivat tehty kudosvenytinsysteemillä ja hän oli erittäin tyytyväinen.

"Expanderrinnan" puolella liivissä on minulla "silikonikuorikko", joka tasapainottaa painoa, koska oma rinta on niin painava, muuten kulkisin selkä vinossa.
Turhamaisuutta minussa on senverran, että haluaisin, että yläosa olisi tasapainossa muun kropan kanssa ja suuret irtoimplantit liiveissä olisi aika hankala juttu. Tämän vaikutti myös ratkaisuuni.

Tällä hetkellä kudosvenytintissi on pallo, mutta plstiikkakirurgi kertoi, että kun venytin poistetaan, rintaproteesista joka asetetaan tulee luonnollisemman mallinen.

Eri vaihtoehtoja kannattaa miettiä.
Terv. Manti
manti | 6.1.2014 klo 12:18:21