Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mitäs tänään ohjelmassa

terveisiä lenkiltä!!

Minä kävin ystäväni, hänen koiransa ja mun yhden koiran kanssa jo hiekkamontuilla aamulenkillä. Ovat luvanneet sadetta iltapäiväksi, joten aamu oli paras ajankohta.
Nuo hiekkamontut ovat samat, missä olen harjoitellut kenttähevoseni kanssa vesiestettä ja ylä-alamäki laukkaa, kun useimmat maastoradat on rakennettu juuri hiekkamontuille, joissa korkeuserot ovat aika huiseita ja sieltä kun laukataan täyttä karkua jyrkkää hiekkarinnettä alas, niin ilman harjoittelua oma pää ei sitä kestä..
No, oli aivan ihana katsoa, kun junnukoirani teki juuri niinkuin hevoseni kanssa tehtiin..miljoonaa rinne alas ja täysiä veden läpi seuraavaa rinnettä kohti! Hän on aika harvinainen tanskandoggi, kun menee veteen niin mielellään.

Nyt alan tehdä kaurapuurolounasta. Se kuuluu olennaisena osana sytopäivien jälkeiseen ruokavalioon. On niin neutraalin makuista, että menee hyvin kurkusta alas.
Sitten varmaan ennen päikkäreitä hiukan imurointia, kun villakoirat ovat pesiytyneet nurkkiin.

Kiitos myötäelämisestä teille kaikille. Tuumasin illalla miehelleni, että kai se on niin, että mikä ei tapa, se vahvistaa(typerä klisee tuokin!)
Nyt turvotus on laskenut ja portti tuntuu ihon läpi, hepariini lukon saisi pistettyä, mutta sairaalaan asti en pysty lähteä ajamaan(60km) ja paikalliseen tk:en en luota, miksiköhän...=/

Halauksia kaikille tähän päivään!!

Julia
julia | 24.5.2007 klo 12:05:32